roportajlar

ikincigundem@hotmail.de ikincigundem@hotmail.de
Mon Dec 28 17:32:00 GMT 2009

Sükrü Yildiz: Türkiye laik degildir
Türkiye Cumhuriyetini laik bir devlet olarak görmüyorum. Ya da laiklik anlayisini kabul edilir bulmuyorum
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=2119

Ufuk Uras: Seksen bir ilde meclis kurduk
Aleviler ilk defa CHP nin dolgu malzemesi, sadece seçmen kitlesi olmaktan çiktilar
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=2075

Dersim de isyan yoktu
Atatürk’ün abartilmasinda kendisinin de günahi var
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=2006

Haritanin yirtilan yeri
Edibe Sahin; Dersim, Düzgün Baba’nin sefkatiyle herkesi kucaklamak istiyor
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1989

Alevilik siyasi rant alanina dönüsmüs
Alevi sorununun çözümsüzlügünden nemalanip "isletmecilik" yapanlar var
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1920

S. Firat; Ertelemeyi Kürtler de düsündü
Kürtler barisin yaklasmasini kutluyorlar ve bu gösterilerle barisa destek veriyorlar
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1825

Temelkuran: "Kemalist degilim"
Devrimci insan modelini üzerime giymeye çalistim...
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1783

DTP Grup Baskanvekili ve Diyarbakir Milletvekili Selahattin Demirtas:Hepimiz ayni gemideyiz
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1719

Korucularin silahini alamazsiniz
PKK silah birakmadan korucularin silahini alamazsiniz
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1717

Mehmet altan; Milliyetçilik öldü
Prof.Dr. Mehmet Altan ile "Kürtler seytan soyundan mi?" adli kitabini konustuk
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1687

Kürtler Mem Kürdistan Zin Olmalidir
Siwan Perwer "baris ancak askerler ile gerillalar arasinda olabilir"
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1656

Dersimli kizlarin öyküsü
1938 yilinin Dersim'i bugünün Tunceli'sinde yasanan olaylarin izi
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1620

Iran'in Öcalan'i konustu
Türkiye'de PKK'nin Iran uzantisi olarak biliniyor. PJAK lideri bunu kabul etmiyor.
http://www.ikincigundem.com/article_view.php?aid=1579